GARANTIE EN KLACHTEN

GARANTIE

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen deze garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Je rechten tijdens de garantie

Als een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk aan een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen.

Garantiebewijs

Het aankoopbewijs van je bestelling is ook het garantiebewijs van je artikel. Wil je aanspraak maken op garantie, dan vragen wij om een kopie.

KLACHTEN

Wij vinden een goede dienstverlening aan u als klant erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten, dan doen wij ons best om een passende oplossing voor u te vinden.

Hoe kunt u een klacht indienen?
  1. Online (via internet)

Geef uw klacht online aan ons door via onze klantenservicepagina “Contact” (24/7)

  1. Telefonisch

Geef uw klacht telefonisch aan ons door via telefoonnummer 06-53534242, mobiel bellen tarief, 5 dagen per week, van 10.00 - 17.00 uur)

  1. Per e-mai: info@longandtall.nl
Hoe wordt uw klacht afgehandeld?

De bij ons ingediende klacht wordt binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht beantwoord.

Als er meer tijd nodig is voor de afhandeling van uw klacht, dan ontvangt u binnen deze 14 dagen een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer u een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.

Bent u het niet eens met het antwoord op uw klacht?

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met ons antwoord op uw klacht.

Indien u zich niet kunt vinden in de uitkomst, dan heeft u 6 weken de tijd om hiertegen in beroep te gaan. Dit doet u door ons per brief te laten weten dat u het er niet mee eens bent en dat u een andere oplossing wilt.

In uw brief moeten de volgende gegevens worden opgenomen:

- omschrijving van uw klacht en waarom u het niet eens bent met het eerder door ons ontvangen antwoord;

- uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres;

- uw klantnummer;

- uw handtekening.

U kunt uw brief sturen naar:

Long and Tall

T.a.v. Klantenservice

Nieuw Walden 9

1394 PA  Nederhorst den Berg


Heeft u onze klachtenprocedure helemaal doorlopen en leidt dit niet tot een oplossing?

Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

KUNNEN WIJ U HELPEN ?

HULP NODIG? STEL EEN VRAAG

Heeft u vragen of wilt u advies?
Neem contact met ons op.

MAAK EEN AFSPRAAK

  • VOOR DE LANGERE MAN
  • Overhemden mouwlengte 7
  • Broeken extra lang
  • VEILIG EN BETROUWBAAR
  • Veilig betalen
  • 14 dagen bedenktijd
  • UNIEK MAATSERVICE CONCEPT
  • Maatadvies op afspraak
  • Stijlgids en maattabellen
  • Maat- en pasvorm registratie
  • Binnenkort: zoeken o.b.v. uw maatprofiel
  • LEVERING UIT VOORRAAD
  • Verzending 1-2 werkdagen
  • Thuisbezorg of afhalen bij
  • een PostNL Servicepunt naar keuze
  • GRATIS VERZENDING
  • vanaf €100

iDeal MasterCard Maestro PayPal PostNL DHL

© 2018 Long and Tall Menswear